Thursday, June 2, 2011

SUSU PENUH KRIM ILHAM....Aku baru tau je ni!!

Terima kasih buat masni syafie...tadi aku jenjalan kat blog dia dan baca entri pasal susu ni...tak sangka lak ada susu camni...bagus gak nihhh...sesuai utk pengguna muslim..elok utk anak2 kita semua....


Diperkaya dengan Badam + Kurma + Kismis & mengandungi Terapi Bacaan 30 Juzuk Al-Quran

Untuk orang2 di langkawi kita pun leh beli susu ni..sbb nya ada pengedar tau....jom kita pi beliiii....

Langkawi, Dpn Hospital (Touch One Collection 012-2844436)
Langkawi, Ayer Hangat (Rafizan 019-4881819)

Nak tau lebih lanjut pasal produk ni pi la kat SINI

9 comments:

jokergurl said...

nice blog..........salam ziarah dari bloglist jokergurl
http://jokegurl.blogspot.com/

aku dan segalanya said...

thnks jokergurl...selalu menziarah tauuu...

Masni Syafie said...

thanks =) kite berkongsi ilmu.. untuk kita bersama2 umat islam

Halalan Toyyiban

Ana admi said...

wahh bagus ni..mana nk dpt ehehe

aku dan segalanya said...

Ana:gi tgk kat website nye..ada je tuu... :)

syahnabil said...

Assalamualaikum...sangat bagus info ni...rasa berminat nak jadi pengedar..

RedVixen said...

wah! kenapa tak pernah nampak pun??

aku dan segalanya said...

syahnabil: boleh la tuu...

redvixen: tu la ..sama la ngan sy...ni baru tauu

Ana admi said...

OK2..TQ YE :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...