Thursday, June 16, 2011

Kenapa orang LELAKI suka lepak kat MAMAK?

Kenapa org lelaki suka melepak di restoran mamak??Aku terfikir gak bila aku keluar mlm2..mesti penuh nye lah kat mamak tu...tu belum lewat mlm...hihihi...agaknya sbb restoran mamak ni buka 24 jam kot...jadi leh la lepak..minum2 teh..mkn roti canai sambil sembang dgn kengkawan kan?

Kalau ada perlawanan bola sepak lagi la kan...mesti ramai lepak situ..meriah la kot...untung gak orang lelaki ni..boring2 dok umah leh la keluar..tp kalau org ppuan..tambah2 yg dah kawin..ada ke nk boleh lepak gitu? tinggal kan anak2 kejap dgn si suami tu..si isteri gi lepak?hahaha..mesti nmpak sangat tak baik kan...nnti ada je kata2 di belakang sok sek tuu...haaa...kira standard la org laki lepak mlm2 tu kan....

Aku ada gak tanya kwn2...ada yg kata sbb nk minum teh je sambil bual2 kosong dgn kwn2 kat rumah tu..dah siang masing2 gi keja..mlm je yg sempat nak jumpa pun...ada gak kwn ppuan kata..dari diorg nak lepak kedai siam lebih baik lepak je kat kedai mamak tuu...ngeeeee....korang faham tak tu?fikir2 kan laaaa...

Tapi paling best alasan nak gi mamak..sbb nak merokok...hihihi..semata2 itu je...korang leh terima tak? ye la..kat rumah isteri mmg mengharam kan rokok..jadi kena la keluar gi mamak...hihihi...kira isteri kena pasrah la gitu kan.....bagus gak gitu..sekurang2 nya si isteri tak perlu la sedut asap rokok tu...biar je si suami dgn geng dia..

Sebenarnya bukan aku tak suka orang laki melepak kat restoran mamak tu...(suami aku tak lepak mamak pun) cuma aku tertarik nk wat entri ni je..tak kisah la orang nak wat pe pun kan...apa2 pun mamak mmg yang terbaekkk buat mereka yg suka lepak....hihiihi



5 comments:

farahin nasir said...

nasib baek die lepak kdai mamak akak.. kang lepak tmpat lain, jnuh hangin plak bdan ha.. hehehe..:)

DONIA KITA DOLU-DOLU..:)

Munna said...

sy pun suke lepak mamak jugak.tp xsume tmpt...

aku dan segalanya said...

hihihi..akak pun suka gak lepak..tp siang je la..tu pun bkn dkt mamak laa....

msredcheesecake said...

MSRED PON SUKA LEPAK MAMAK....ESP YG ADE TV SKRIN BESA...HHEEE

saadon said...

memang saya rajin lepak di kedai mamak. sebab kenapa, saja nak borak2 dgn rakan2 itu aje. (kira ok la tak lepak di kelab disco atau dangdut hehehe..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...