Monday, June 20, 2011

SELAMAT TINGGAL PUAN GEE...JASA MU TTP KU KENANG...

Haih....tak sanggup rasa aku nak berpisah dgn Pn Gee...hampir berpuluh thn aku dia bersama aku..tapi kemungkinan esok aku terpaksa berpisah dgn nya...sayu lak rasa hati nih...Apa kan daya macam mana pun Pn Gee kena tinggal kan aku demi kebahagian aku...huhuhu...

Aku terpaksa bersikap kejam dgn Pn Gee...Sblm ni dia amat baik dgn aku..tetapi sejak 2 hari yang lepas dia telah menyakitkan aku...Walau pun sekian lama kami bersama tapi aku mmg tidak tahan lagi...Pn Gee harus pergi daripada aku selamanya...bila mana selera ku tertutup gara2 Pn Gee...adehhh...

hehehe...korang nk tau dak..Pn Gee tu sapa? haaaa....Pn Gee tu gigi geraham aku ni haaa....sakit arrr...tgk mcm xdak lubang..tapi bila minum air pun ngilu sgt...Aku ni tak penah sakit gigi..cabut gigi tu lagi la...tapi selalu la gi periksa gigi...haihhh..camna leh terlepas pandang nihhh...

Esok aku mesti pegi klinik gigi...huwaaaaaaaaaa......




3 comments:

Adzriel @ Liza AB said...

sedih tau kalau hilang satu gigi apatah lagi gerahamm

aku dan segalanya said...

seb bek x ilang tauuu...hihihi..masih kekal lg nihh

Adzriel @ Liza AB said...

alhamdulillah camtu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...