Wednesday, June 22, 2011

Suami GHAIRAH serang ISTERI !!!!!

(sumber dari google)


Haihh..macam2 hal la kan...dasat la si suami tuu...dah tengok citer porn lewat2 mlm..pastu sibuk nak ganggu isteri yg letih seharian buat keja rumah tuu...bila dah letih mesti la xde mood...hmmm...perkahwinan ni bukan utk seks semata2..banyak lagi tanggungjawab...si suami tu kena laa faham situasi pasangan tuu...

Kot ye pun kalau isteri menolak jangan la sampai memukul si isteri tu...dari ada mood sikit2 terus hilang mood tuuuu....hahahaha....kan bagus kalau di pujuk...hihihi...kalau nak tau lebih lanjut citer ni...klik kat SINI

(sumber dari google)



4 comments:

Lieyda said...

org mcm tu ada jgk ke. haha

aku dan segalanya said...

ada la tuu....

@nan.. said...

ish mmg tk patut la kan...kena paham ler kn keadaan isteri...patot ler tuhan bg laki kawin 4 yer.. :p
(wah wah pandai komen padahal diri sendiri pun tk lepas lg...)

aku dan segalanya said...

anan:orang islam ni mmg untung la..leh kawin sampai 4...tapi mampu ke?hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...