Sunday, June 19, 2011

Eeeeiiii...tak sabarnya...Aku suka sgt!!!!


Baru episod pertama...best la citer Stanza Cinta tuu...hmmm tak sabar nak tunggu minggu depan lak...haihhh....suka la pelakon2 dalam citer tu...terasa diri masuk je lam citer tu...wahahahaha...perasan!!..

Ala...sesekali aku pun nak gak perasan...makna nya citer tu berjaya la kan....membuat kan penonton nya rasa sampai gitu...kalau baca novel nya pun mesti rasa perkara yang sama...aku mmg camtu laa...kalau baca novel mesti terasa aku pun ada gak lam citer tuu...baru feel gitu...hihihihi...kalau watak tu berdebar..aku pun berdebar...kalau sedih aku pun sedih..kalau gembira aku pun suka laa...

Kira nya kalau part sedih sampai meleleh air mata tu woooo....hahahaha....orang lain aku tak tau laa..tapi aku mmg gitu laa....citer hindustan pun leh menangis...kahkahkah...orang kata air mata murah..(senang keluar) buat macam mana...layan je laaaa....


ok ...jgn lupa kita layan minggu depan dengan lagu tema nya di SINI


4 comments:

fara anak abah said...

crite ni dr buku ke?

Lovely Kitchen said...

citer baru ye...bole download nnt ni...thanks..

aku dan segalanya said...

ye fara..citer ni dr buku...

citer baru ni..bestttttt

ShafiqHashim said...

Cita bru, nmpk best sbb heroin pun nmpk cun..hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...