Monday, June 13, 2011

Siri animasi yang best!!!

Judul DVD: Boboi Boy Vol. 1 Episod 1 - 4
Genre: Animasi
Terbitan: Animonsta Studios Sdn. Bhd.

wahhhh....dah keluar DVD citer nii....Aku nak beli laaa...anak aku suka sgt dgn citer ni..tiap2 hari ahad mesti nak tgk...Sbnrnya aku pun suka gakkkkkkkk....hahhahaha....menarik tau animasi nihhh....

sinopsis:-

Animasi ini mengisahkan Boboiboy yang baru berpindah ke rumah Tok Aba. Dia membantu datuknya berniaga di gerai. Di situlah Boboiboy berkenalan dengan Gopal, Yaya dan Ying. Sementara itu, makhluk asing bernama Adudu mendapat tahun yang koko Tok Aba ialah sumber tenaga terkuat. Oleh itu, Adudu menghantar robot Probe untuk mencuri sampel koko tersebut.




sumber : utusan malaysia

7 comments:

kiwi said...

baru je tengok boboiboy semalam kalau tak silap. boleh tahan cerita dia :)

aku dan segalanya said...

best kan kiwi...comel je..citer pun best laaa...sesuai la ngan bebudak...mak budak pun suka gakk...hihihi

Adzriel @ Liza AB said...

kak liza tag untuk GA.. jenguk link ni

http://adzriel.blogspot.com/2011/06/1st-giveaway-lana.html

LYAfrina said...

ada kartun baru yer... xpernah tgk lagi ni,,suka upin+ipin

aku dan segalanya said...

jom ler tgk..mmg agak best laaa

Atika Aula said...

saya minat cerita boboiboy :)

aku dan segalanya said...

akak pun tumpang minat ngan anak2....hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...