Tuesday, June 7, 2011

kenapa busuk sgt bau kentut nih??


Pagi tadi anak teruna aku bangun tido...sampai ke dapur nk ke bilik air dia kerut kan hidungnya pastu dia tnya aku..."Mak..awat busuk sangat bau kentut ni??sapa yang kentut?" hahaha...tergelak aku dengan anak aku tuu...

Kebetulan suami aku tengah menebas rumput2 dan pokok yang tumbuh bagai kan semak je kat tepi umah aku tu...

Aku jawab la...."Tak dak sapa2 kentut pun..yang dok bau tuu sbb abah tebas pokok daun sekentut tu haaa..."..baru la dia tau rupa nya ada pokok sebegitu rupa dan bau nya macam kentut yang busuk,...hahahaha...

Mujur la ada gak lagi pokok tu kat tepi rumah aku...kalau tak mmg anak aku tak kenal la camner rupa pokok tuuu...

Mmmm...ada sesapa yang tak penah tgk tak? kalau nk tgk...kat bawah tu aku ada gambar yang aku amik dr google...mls nk amik gambar kat tepi rumah aku td...hihihi



7 comments:

shahjiehan said...

Halim mazmin aerospace... bahg, engineering...

pnh dengar org sini ckp daun sekentut ni.. hahahha


berjaya jugak sy kenal daun nih...

aku dan segalanya said...

ooo..praktikal situ...hihihi


laaa...lum kenal daun sekentut gak eh?hahaha

skrg dah kenal kan.... ;)

radiome said...

ada rupanya pokok sekentut.tut!takpa kak saya comment sini?

aku dan segalanya said...

radiome: PUN x tau ada daun sekentut nih?? adehhh hihihi...x pe je..komen ler kat memana...akak x kisah... :)

Terbelog said...

oh yeke..xtau plk pokok ni..singgah kentut jap kat sini

aku dan segalanya said...

seb bek kentut kat sini...x leh bau...hahaha

putERi-kAtEk said...

hahahaha tak penah dgr pun nama pokok sekentut...hahahahahaa kelakar lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...