Friday, June 3, 2011

Adik yang buat !!!!!

Hari ni kat opis ramai lak yang bercuti ... hmm..ikutkan aku pun cuti gak hari ni..tapi kensel lak tukar hari isnin...Asal nya pengasuh nak cuti hari ni tup2 ptg semalam dia bgtau tak jadi lakk...aku ok je...

Bosan lak rasa bila orang kurang kat opis nii...dok sorang kat meja ni teringat lak keletah anak2 kat umah pagi tadi...senyum sorang2 aku nihhh...

Si kakak tu umur sethn lebih dia kecah kecah kan pampers dia ngan adik yg baru umur 3 bulan tuu kat ruang tamu..aku lak kat dlm bilik ngan adik...bila aku tgk di wat camtu...aku tanya la si kakak tu..."Sapa sepah kan semua ni?" .. dia kata..."haa??haa??...pastu aku tanya soalan yang sama gak..dia jawab pe tauu...."Adik LALAH(sarah) yang buat...." aku tergelak sakan la...adehhh...pandai je dia tuduh adik dia yang dok terbaring tuuu....

Masa aku dok taip ni pun tersenyum sorang2 tauu,...terbayang lak kejadian pagi tadi...seronok lak bila teringat anak2 ni..tp bila menghadapi tu..letih yg amat sampai kdg tu tak terkawal rasa..terjerit sana terjerit sini...haihhhh....

8 comments:

Belog MTT said...

HAHA kadang2 nk marah tak jadi sbb tengok kerenah budak2 chumell..

aku dan segalanya said...

tu la MTT...anak akak tu suka wat mimik muka tau...dia mmg sgt kelakar...hihihi

@nan.. said...

budak2 mmg mcm2 perangai yg kadang2 kita pun tk terpikir... :)

shahjiehan said...

SAYA BERMINAT MENUKAR LINK BERSAMA ANDa!!! pliss.... Tukar sama suka-suka

akak dok langkawi area mana??

sydok pdg matsirat~

NOOR FATIN said...

haha pandai dia buat mcm tu :P

aku dan segalanya said...

hihihi...mmg pandai je bebudak skrg niii...adehhh

shahjiehan said...

oh..kuah... sy praktikal kat airpot..


23 jun ni dah habis.. blk perak~

putERi-kAtEk said...

eiii tak sabar pulak nk kawin..hahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...