Tuesday, June 21, 2011

Semalam...Hari ini dan Esok....

Semalam sakit sangat gigi geraham aku nih...sampai bertampal2 laaa...mkn ubat tahan sakit...minum air pun ngilu je rasa adoiiii....Aku tak penah rasa camtu....huwaaaaaa....

Hari ni...pagi tadi la aku gi klinik sbb tak tahan sakit semalam..tapi yang pelik nya..bila bangun awal pagi tadi..mcm kurang lak sakit aku tuu...hmmm..agak nya sbb nak gi klinik kot...hahhaha..sampai je klinik aku dapat giliran yang ke 2 tuu..wahhh..risau gak aku kot2 nk kena cabut ka...tapi ada aku kesah!! janji aku tak sakit dah lps tuuu...tunggu dalam 10 minit gitu je terus nombor aku naik kat skrin...dup dap dup dap aihhh....aku baring je atas kerusi tu doktor pun mula check..dia kata gusi aku je yang bengkak..gigi ok..cuma satu kena tampal tp lagi 2minggu...legaaaa....doktor bg antibiotik dgn ubat thn sakit...tu je...Alhamdulillah setakat aku dok taip ni...mmg dah tak sakit laaa...hihihihi,...(kalau korang nak tau tu la pertama kali aku gi klinik kerajaan sblm ni dok gi swasta..konon2 servis terbaekkk la...rupa nya klinik kerajaan pun baik sgt...ramah mesra jaa...bayaran pun paling mahal rm3 kalau tampal laa...td tu cuma rm1..murah kan?)

Hmmm..esok?? aku harap terus tak sakit laaa...rupa nya kalau sakit gigi ni apa pun tak leh buat...pengang ni tak kena pegang tu tak kena...orang cakap bnyk pun kita nak marah...haihhhh....gitu la pengalaman aku sakit gigi...gigi ke gusi?hahahaa..ala..sekali la tuuu....



4 comments:

NasZ said...

hehe..tak suka g klinik gigi...

MOHD NASER.com

aku dan segalanya said...

hahaha...kerna terpaksa.....

ZIPPO MILLER said...

ha...zippo pun bebaru ni sakit gigi,,makan gula-gula berhawa digin..air-cond?..terus sakit..mmg betul x leh wt ape2 pon sebb kita dok tahan sakit+sakit kepale sangat2...tapi dah ok dah...i like klinik kerajaan...zippo kalo pape pon terus g klinik kerajaan..

Adzriel @ Liza AB said...

kalau gigi sakit, check dulu kalau2 ada ulser berdekatan. kalau tak memang kena pergi dentist. biasa kalau dah dpt antibiotik, dah ok tu. kalau tak ok takut ada nanah dlm gusi je. sayang gigi tu.. he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...