Monday, June 13, 2011

Salih Yaacob bawa kesemua isteri2 ke China...

Ptg tadi masa kat opis belek gambar kwn2 aku di facebook melancong ke Beijing,China...Seronok laaa...meriah sekali..dalam bnyk2 gambar tu terselit gambar selebriti yang heboh kawin 4 tu..tak lain tak bukan abg SY laaa...hihihihi...memula gambar diorang ngan abg SY je...

Pastu tengok lagi sekali dengan isteri dia yg baru tu laa...lawa gituu....berpelukan lagi..ye laa dah jadi isteri kan ..tak salah pun buat apa2...hihihi...Aku agak musykil la...sbb dlm suratkhabar hari tu dia bgtau nak bawa semua isteri2 dia..tgk yg ada cuma isteri terkini je...haihhh...cam geram gak laa...eh eh aku lak yg emo apasal lak??hahahaha...

Aku tanya la kwn aku tu...dia ckp abg SY pegi dgn group lain tapi asyik2 terjumpa je dgn diorang..tu yang sempat je ambik gambar...Rupa rupanya abg SY ni mmg bawak kesemua isteri2 nya...kwn aku kata isteri pertama dan kedua gila shopping...yg ketiga dan keempat je suka ikut dia gi memana...hihihi...baru la rasa puas hati dgn penjelasan kwn aku tuh....hahahaha

Aku igt nak letak gambar abg SY dgn kwn aku lam entri ni...tapi aku belum mintak kebenaran dari dia laaa...hmmmm...esok kalau aku dah dpt kebenaran dari kwn aku tu...aku letak kan ehh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...