Tuesday, May 31, 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

Haa....hari ni 31 Mei HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA...aku suka sbb aku harap hari ni kat opis tak de la orang yang nk merokok...hmmm....kenapa aku tidak merokok?? korang nak tau masa aku kecik2 aku penah cuba hisap rokok tau tp rokok daun laa...hihihi...memula aku tak letak tembakau pun pastu rasa ingin tahu bagaimana rasa nya tu telah buat kan aku cuba letak kan tembakau....

Bila aku hisap rokok daun yang ada tembakau..terus batuk...yekkk...tak sedap...camna la orang lain termasuk la ayah aku dok hisap rokok tuuu....tp ayah aku dah kurang dah sekarang ni...mujur la suami aku pun tak hisap rokok kalau tak cpt la aku kiokkk...hahaha...aku ni ada penyakit ASTHMA....bau asap tu pun leh buat kan aku batuk teruk...haihhhh...

Panjang lak aku citer kan...hahaha...ikutkan nk panjang lagi...kang orang meluat lak ... jadi mari lah kita sama2 menyokong segmen yang BEN ASHAARI buat nihhh... jom klik DISINI

5 comments:

Haris Kaito said...

dari blog abg ben...
jom singgah blog sy...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI!!

Cik Cempaka said...

Isap rokok daun jer..itu pun suka2 n dolu2..

Rahmah Ram Ram said...

salam singgah sini pula dari blog En Ben.

sudi-sudikanlah lawat ke blog saya dan follow juga sebab saya follow awak.

salam perkenalan.

http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam ,

Terjah & follow dari Segmen BA

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

FB: ALady NamedYanty

Katakan TAK NAK!

solomolo said...

merokok tak nampak cool...
merokok tak nampak hebat...



jom baca entri tentang percutian ke Bali di blog solomolo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...