Wednesday, May 4, 2011

akuarium yg special !!! - part 2

Terlebih dahulu aku mintak maaf la ye sbb hr tu janji nak entri kan gambar tu keesokan hr nya....hari tu aku x sempat nk jengah blog aku ni....sibuk mengemas nk balik kampung...hihihi...ok hari ni aku nk tunjuk gambar akuarium yg di katakan spesel tuu....



haaa ni la dia nya...korang nampak tak apa yg ada dlm akuarium tuu....berketonggek (loghat org kedah...hahaha)...siput kecik2...x tau la mai dari mana...agak nya dari rumpai tu kot...sbb rumpai tu hubby aku amik kat sungai....betapa bnyk nya siput kecik ni..kalau la leh mkn..dah lama aku buat masak lemak...hahhaha


tu korang tgk la lagi....bnyk kan.....




Yg ni gambar keseluruhan nya...

Tp hari ni dah ada bnyk ikan guppy ...hubby aku beli bnyk ekor gak..dia kata sian sbb ikan tu xdak kawan...skrg ni meriah la akuarium tu..aku mls nk amik gambaq....hahaha...nnti la kot rajin aku masuk kan dlm memana entri....ok la ye..cukup sampai di sini dulu..kot rajin nnti aku ngomel lg ....wassalam


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...