Friday, May 27, 2011

QUILLING OH QUILLING !!!

(gambar dari google)

Haihh...orang nk buat quilling aku pun nak buat gak..kat opis aku ni ada sorang kawan yg agak kreatif orang nya..dia selalu belajar dari internet..bila dia buat nampak begitu cantik..aku rasa macam boleh buat gak..senang je..gentel2 picit2 boh gam susun2..jadik la..hahaha..

macam mudah je kan? aku pun cuba la nak buat gak quilling tu...semalam aku duduk dgn anak2 aku..gentel la..satu dua tiga dapat di gentel...elok dah nak susun anak aku yg umur setahun 10 bulan tu amik terus penyek2..adehhh...nak marah pun tak leh..bukan nya reti apa2 pun...celah2 tu pulak baby yg kecik umur 2 bulan lebih tu nangis...tinggal je semua nk quilling2 tuuu....hahaha...

hmmm..bila aku citer ngan kawan kat opis..dia kata..."hang beli ja ngan aku nihh"....hahaha

x pe la..orang kedah kata pelan pelan laaa jangan kalut kalut...hihihi...aku nak buat gak nanti..sbb memang comel je bila menjadi tuu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...