Wednesday, May 25, 2011

kalau dah kenal tu tegur jerrrr....

"Awat dia pandang aku semacam je ni? Adehh...aku rasa cam penah tgk dia ni tp di mana haa??" Aku terus jln ke depan .. nk beli apa lg ni? dah penuh rasa nya plastik kat jari jari aku nih...hihihi..aku pun patah balik nk ke kereta...beli mee goreng la satu utk anak aku yg sulung tu..dia suka je .. bukan x leh masak tp hari ni aku rasa cam nk beli je..maklumlah hari pasar mlm..beli je laaa..kalau aku tak beli kang kesian lak peniaga tuu..kang tak abih camno??haha (alasan terbaek tuu)...
hmmm..cukup la untuk malam..kang beli lebih2 membazir lak..sapo nk mkn eh..aku jugok nk kono perabih...bahaso apo nih...?? x pe la orang Malaysia..kena tau la semua loghat..tak gitu?

Aku pun jalan la ke kereta...tetiba kann...ehhhh...orang td yang pandang2 aku tu la...ishh..tgk lagi!!! aku pun tak tau nk pandang apa terus pandang je rumput2 kat tepi tu ... adehhh...kalau hang kenai aku tegur je la wehhh...aku ni ok je..gitu la dlm hati aku menjerit...hmmmm...biaq laa dah dia tak mau tegoq bukan nya nak rugi pun...

Korang semua nak tau..sambil aku update blog ni aku makan lagi tau...tetiba macam lapar aku suruh my hubby yg kebetulan nak balik keja beli kan aku BURGER tuuuu....hihihihi....jom makan semuaaaaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...