Friday, July 8, 2011

Nikmat sungguh bila dpt merasa!!!!

Jap tadi kawan satu opis aku ajak gi umah dia sbb nak amik beg duit...dia terlupa bawak masa dtg opis pagi tadi...xde sapa nk hantar kan utk dia sbb suami dia lak outstation....Oleh kerana aku yg baik hati nihh ada(kahkahkah...perasan nihh) aku pun bawa la dia balik umah diaa....

Sampai je kat umah dia...ada lak sedara dia dari tanah besar...hmmm..tetiba aku mcm terbau sesuatu yg menyucuk hidung aku nihh...kembang kempis jadi nya...hahahaha....Arghhhhh....duriannnnnnnnnnnnnnnnnn.....mana leh tahan...mak sedara dia bawak buah durian wehhhh....

Kwn aku ni terus amik bg aku mkn..."Nahhh!! hang makan laa...kalau sakit jgn salah kan aku nooo..."hmmmm....apa lagi....ngap terus laaaa....ala...4 ulas je tuuu..kenyang dah aku...jadi la sikit2 ilang kempunan aku tu kan...hahahaha....

Akhirnya dapat gak la aku mkn durian...haihhh..ikut kan hati x puas lagi...nk jer pi beli nk buat kuah durian gak...nk makan ngan pulut kukus...lagi mabeles....haihhhhh....melampau dah tu kan...kan..kan....



7 comments:

Munna said...

perrrhhhh sodapnyo.....

Anonymous said...

jangan weiii..heheheh (baca versi (jangan monyet)..hehehe

ana raisya said...

wei kegemaran tu..mlm td hbes pns satu bdn pkne durian..hahah

Khairil said...

bestnye dapat makan durian ...tambah2 lagi kalau buah free...hehehe

aku dan segalanya said...

ha laaa...buah free...tu yg sedap sgt tu kan....hahahaha

Ann Ishak said...

jangan...nanti cik abang bagi tazkirah pulak dekat rumah

Anonymous said...

purchase backlinks seo tip backlink service backlink builder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...