Friday, July 22, 2011

Tetiba DIA keluar kan ANU nyaaaaaa.....!!!!!!

Hari ni hari jumaat...rehat hari ni mmg lama sikit kat opis aku ni..kul 1 sampai kul 3...Tepat je kul 1 ambik h/bag terus keluar laa...hihihihi...masa turun dari opis tu aku nmpak seorang lelaki macam dok isap gam je..nmpak cam lalok sikit laaa...risau gak nk gi ke keta..sbb dia dok selang sebijik keta aku..adehhh...

Aku masuk dlm keta..pastu nmpak mcm dia ckp sorang2..arghh..lantak dia laa...aku buka la cermin keta..panas laaaa...tetiba aku tgk dia bukak zip seluar dia...ishhh...apa lak mamat nii!!! haihhh...pastu....pastuuuuu...adoiiiiii....dia keluarkan ANU diaaaa...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku terus naik kan tingkap cermin keta aku...seram wehhh...dah la dia macam dok pandang2 ke arah akuu...eeeeiiiiii...takuttttt...buat nye dia mai kat aku..haaa...hahahaa...

Lepas aku tutup cermin keta tu...aku tgk lagi dia nk wat apa...korang tauu...dia dok gosok2 ANU dia..pastu keras...kekekekeke....giler nihhhh..dia kangkang kat tgh2 longkang tau...pastu aku blah arrrrr....takut dah nk tgk apa jadi....


kalau aku tunggu lebih lama camna eh.......apa dia nk wat lagi kan...


5 comments:

bombay said...

HAHA..naseb baek kakak blah..;)

Miss Cupcake said...

fuh!nsb baik sis dah g..lain kali,kalau syak,jgn turun tingkap keta..heheheh..fuh!lega!bodoe btol laki tu!agak2 bap umo dia?tua?

♥yaya budak suka embun♥ said...

perrgghh
ngeri la plak
takot kalau dia wt pe2

♥yaya budak suka embun♥ said...

perrgghh
ngeri la plak
takot kalau dia wt pe2

aku dan segalanya said...

miss cupcake : muda lagi rasa nye org tuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...