Thursday, July 7, 2011

Hadiah GA dah sampaiiiiii!!!!!

Ptg Isnin 4/7/2011 tgh sibuk sibuk buat keja (x la sibuk mana pun..hihihi)... lepas lunch dah...mata pun layu gak laaa...tup2 kwn sepejabat dtg bg satu sampul...belek punya belek...waaaahhh...hadiah GA rupa nya....suka la akak niii...terus ilang rasa ngantukkkkk....






Hmmm....nak tau hadiah nye apa? haaa....ni la hadiah nyaaaaaaaaaaaaaaaaa

"

"

"

"

"


"

"

"

"






Terima kasih utk LANA.....lenkali buat la lagi ye....hihiihhi..untung2 akak dpt lagi...wahahahaha...akak pakai hari2 kat opis tauuu...lembut je tangan nii...kekekeke...perasannnn....

4 comments:

TYNTHA LANA said...

akak...tima kasih...huuu T___T orang kata tak payah buat..hee, fuh, selamat tak hancur bungkusan tu ya? ada koyak2 tak?hahhahha. Risau giler, da lama tak post2 neh..al maklum, zmn serba canggih skang,hahahah. InsyaAllah, ada rezki boleh buat lagi GA..2 tahun lgi ke,muahahahah

aku dan segalanya said...

ala..akak mmg nk buat entri tu tp xde masa..hr ni buat gak laa...mujur lana tanya...hihihi

CikMiMiey said...

datang sini ...
wah , tahniah akak menang tempat pertama.. haruslah dipakai tuk melembutkan tangan kan..

follow sini juge ^^

Norhisham Nordin said...

wahhh... bestnya dapat hadiah...

Segmen Simple : Jom Komen Entry Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...