Thursday, July 7, 2011

DINGIN nya bila kau berkata.......

Aku ni dari sekolah menengah mmg minat sgt la dgn akak Ziana Zain nih...aku suka nyanyi lagu dia walaupun takat D minor (akak ziana E minor tuu) aku tak leh sampai cam akak ziana tuu...hihihihi...jgn tak tau aku ni penah masuk pertandingan menyanyi kat sekolah aku dulu dgn menyanyi kan lagu PUTUS TERPAKSA tuuu...kahkahkah...dulu laaa...sekarang dah tak mampu utk menyanyi...jadi nye nyanyi je lam ht...Jom layan lagu ni..aku sukaaaaaaaaa....






DINGIN


Dingin malam yang menyelubungi
Hening sayu dalam hati
Berbicara bersendirian

Ku rasa resah
Selama di buai rindu
Pada cinta yang terlalu
Terpendam di dalam khayalan

Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Ku tawan cinta yang sama

chorus*

Dingin nya getaran asmara
Sentuhan mula bermadah
Ku tak bisa juarai
Jiwa yang ku tak punya

Dingin nya bila kau berkata
Ruang buat ku tiada
Memoriku genggami lah
Biar kan aku beralah

Dalam hati ku tiada dendam
Walau impian semalam
Masih mekar dalam ingatan

Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Ku tawan cinta yang sama

chorus*

3 comments:

CikMiMiey said...

ouhh , baru CM tau ni..
akak peminat ziana zain upe nye..huhu2

dingin je malam ni :)

aku dan segalanya said...

ekekeke...akak mmg minat sgt ziana zain...

dingin betui mlm ni kan.... :)

Isteri Encek Bard said...

sedap lagu nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...