Sunday, July 24, 2011

Tidak pergi sekolah lagi???


SEJAK bergelar penyanyi dan sibuk dengan konsert jelajah, penyanyi remaja terkenal, Justin Bieber tidak lagi pergi ke sekolah seperti remaja sebaya dengannya.

Namun, Justin masih lagi menyimpan keinginan untuk menyambung pelajarannya ke peringkat yang lebih tinggi.

“Kalau pengajian berkaitan dengan karier sudah semestinya saya akan melakukannya. Tetapi ia bukan menjadi fokus saya buat sementara waktu ini.

“Bagaimanapun saya mempunyai seorang tutor yang mengikuti saya ke mana-mana sahaja. Ada juga beberapa mata pelajaran yang tidak saya sukai seperti matematik, tetapi terpaksa juga belajar kerana ia merupakan ilmu yang harus kita ketahui," katanya.

Tambah Justin, jika diberi peluang untuk menyambung pelajaran, dia ingin mengambil bidang yang diminatinya iaitu muzik serta ingin belajar bermain alatan muzik untuk menguatkan kariernya sebagai orang seni


Sumber : UTUSAN MALAYSIA


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...