Tuesday, April 26, 2011

N3 ketiga....hehehe




hari ni aku nk citer apa eh?sbnrnya ada citer berkenaan sekeliling umah aku je....haha...almaklumlah dpt cuti 2 bulan..citer pun dok putaq kot ni je la..hehe...camni citer nya...td aku nak masak lemak kuning ikan pastu aku nk pi amik serai...nk tgk pokok serai aku yg rimbun tu x?hahaha....






ini la pokok serai yg hubby aku tanam...aku ni siram pun x...tambah la nk tanam...haha...ok ok..sambung citer....sebelah pokok serai tu ada pokok pecah batu...(di katakan sapa2 yg ada penyakit karang batu @ kencing x lawas leh minum air rebusan daunnya) sapa2 nk pokok tu mai la amik kat rumah niii...nk tgk camner pokok tu?haaaa....




tudiaaaa.....hehehe...ada lg citernya...aku nk relaks sat....nnti sambung lain.....di sebalik pokok itu ada sesuatu yg aku pun xsangka akan ada.....jeng...jeng...jenggggg.....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...