Tuesday, April 26, 2011

sambungan N3 tadi....

korang nk tau x apa aku nampak dlm pokok tuuu.....hmmm...hiihihi..tersangat la comel nyaaaa...nk tgk x???hahaha...mesti nk tgk kan...kannn...meh aku tunjuk....



tau ke pebenda nya...hahaha....tu la sarang burung...pokok ni lebih kurang tinggi aku je....5kaki lebih sikit....nk tgk lebih dekat tak?haaaa


tgk tuu..aku siap zoom kan lg tau...sian gak kat burung tu..memula nye aku x tau ..tetiba aku terdgr sesuatu tu yg aku cari..tgk ada sarang burung...mak burung tu dah terbang lari..berkicau2 bunyi nya..takut aku curi teloq dia la tuu...aku x kejam la mak burung!!!...hehehe....tp aku cuma amik gambaq je...jgn marah noooo.....korang nk tau ka burung apa? burung merbah kuning...cantikkkk...aku tgk mak dia cantik la td...hihihi...

lepas tu kan..nk tau apa jadi..masa tu aku lum amik serai lagi...hahahaha...maka nya aku pun selak2 la daun serai tu takut kena tgn aku ni haaa....tgh2 dok selak...huhh...nampak lak....jeng...jeng..jengggg....korang leh agak x?hahaha....kalau org biasa kat kg ni tau laaa....nk tgk?hmmm....





taraaaaaa.....hihihi...teloq gakkkk...teloq ayam kampung.....hahaha......so ini la citer utk hari niii....best dakkkk???



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...